Известие

Collapse
No announcement yet.

Студена гърми и прекъсва V6

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Колега , оправи ли "пукотевиците " в колектора ?
    LANCIA DEDRA 2.0 8V Turbo INTEGRALE
    LANCIA THEMA 2.0 8V
    ALFA ROMEO 155 1.8 8V Silverstone
    ALFA ROMEO 155 1.9 turbo D

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
      Покарах на бензин ама все тая, пак си е така , направо незнам ко да прая. Странното е ,че има леко прекъсване и на газ докато е по студена( на 30 градуса като обърне на газ ) , но е много слабо изразено и е само около минутка явно докато позагрее още малко.
      Пак питам дали може да е от маслените пари или вентилацията на картерните газове, и някой знае ли каде отива тънкото маркуче на масленият сеепаратор,което се вижда да влиза в стойката на динамото,а оттам накъде.... ?
      Свещи кабели как са ти,също провери и луфтовете на свещите
      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

      Comment


      • #33
        Хора четете темата отначало моля ви. Свещите са нови, на кабелите им нема нищо а температурният ми датчик си работеше перфектно, но все пак го смених и него и пак същата работа. А бензина само 98 lukoil или 100 октана от OMV.
        EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
        EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
        NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
          Хора четете темата отначало моля ви. Свещите са нови, на кабелите им нема нищо а температурният ми датчик си работеше перфектно, но все пак го смених и него и пак същата работа. А бензина само 98 lukoil или 100 октана от OMV.
          Я кажи какво имаш впредвид,че кабелите са наред-как го разбра.Това че свещите са сменяни нищо не значи,ментета има всякакви,а и да ти кажа тук няма да си оправиш колата,закарай я на майстор
          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

          Comment


          • #35
            Ами първо по кабелите няма пропуски на искра и второ им мерих и съпротивленита и уж са наред, все пак нямам 160-170лв да копувам кабели само за пробата,а ако някой знае как да ги проверя старите да каже . Със старите свещи правеше така и ги смених, и пак същата работа. Що се отнася до ходенето на майстор вече ходих и неможе да се разбере какво е, при проверка на всички възможни работи които се сетихме- всичко работи и на диагностиката няма никакви грешки единствено отчита по-бедната смес заради която ми гърми като е студена и това е.
            EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
            EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
            NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

            Comment


            • #36
              горивния регулатор как е? вакуума към него? и не на последно място налягаенто от бенз. помпа мерено ли е?


              Даването на газ, води до пристрастяване!
              Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
              Volvo V50 2.0D by RuBig

              Comment


              • #37
                Налягането на бензиновата помпа има ли значение, щом го прави само на студено?
                При мен проблема все още е не открит, но с 100 октана за момента почти няма проблем.

                Comment


                • #38
                  Налягане и дебита на бензиновата помпата винаги са от значение .
                  LANCIA DEDRA 2.0 8V Turbo INTEGRALE
                  LANCIA THEMA 2.0 8V
                  ALFA ROMEO 155 1.8 8V Silverstone
                  ALFA ROMEO 155 1.9 turbo D

                  Comment


                  • #39
                    Има налягане да те удави и регулатора е добре, направо си е аномалия,предвид че всичко работи а колата гарми. Слагам и аз няколко пъти 100 октана на ОМВ и е по-добре но пак си остава проблема по-слабо проявен. ?!?!?!?
                    Като дръпна вакума на регулатора и скача на 3-бара налягането при което колата трябва направо да се дави, а тя почти няма разлика
                    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                      горивния регулатор как е? вакуума към него? и не на последно място налягаенто от бенз. помпа мерено ли е?
                      Ванка,ако регулатора не работи адекватно,сместа ще е богата,а колегата каза че е бедна.

                      Колега,ако колата е бедна,има някаква причина,щом не са я открили,по-добре смени майстора.Няма как да и няма нищо и да е бедна,единствения вариант е да ти се е бъгнало ЕКУ-то

                      ---------- Post added at 10:39 ---------- Previous post was at 10:38 ----------

                      Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                      Ами първо по кабелите няма пропуски на искра и второ им мерих и съпротивленита и уж са наред, все пак нямам 160-170лв да копувам кабели само за пробата,а ако някой знае как да ги проверя старите да каже . Със старите свещи правеше така и ги смених, и пак същата работа. Що се отнася до ходенето на майстор вече ходих и неможе да се разбере какво е, при проверка на всички възможни работи които се сетихме- всичко работи и на диагностиката няма никакви грешки единствено отчита по-бедната смес заради която ми гърми като е студена и това е.
                      Кабелите се мерят с хубав мултицет,съпротривлението в нормите е до 7-8 килоома,всичко нагоре е за кофата,даже и 7-8 е много ама ае,пробвай да ги измериш,и пиши,че ми стана интересно
                      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                        Ванка,ако регулатора не работи адекватно,сместа ще е богата,а колегата каза че е бедна.
                        ще е богата на празен ход, после няма ли да беднее като се подава газ и регулатора не усеща вакуума?


                        Даването на газ, води до пристрастяване!
                        Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                        Volvo V50 2.0D by RuBig

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                          ще е богата на празен ход, после няма ли да беднее като се подава газ и регулатора не усеща вакуума?
                          Когато регулатора не работи,просто минава налягането от помпата през него,демек за тази кола 3 бара,иначе е 2.3-2.7 с вакуум
                          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                            ще е богата на празен ход, после няма ли да беднее като се подава газ и регулатора не усеща вакуума?
                            тц... при натоварване на двигателя, в колектора се получава вакум. регулатора в този момент намаля със същата стойност налягането в рейката за да може то /налягането/ да е винаги със същата стойност от 3 бара по-високо спрямо това в колектора. това е нужно за да може еку-то на смята какво количество бензин впръсква.
                            аз бих огледал пак дали не смуче въздух от някъде и дали е здраво сервото.
                            точка

                            Comment


                            • #44
                              Мисля тея дни да поогледам всички маркучи и съединения за пропуски или пукнатини че вече ми писнааа..
                              EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                              EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                              NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                              Comment


                              • #45
                                1
                                AR323.01 ALFA ROMEO 156 Selespeed 99' 180hp ->KILLED BY JACKAL
                                http://www.vbox7.com/play:547cada5d0
                                Z20LET OPEL ZAFIRA ОРС 03' 200hp
                                BAM SEAT LEON CUPRA R 04' 225hp

                                Comment

                                Working...
                                X